Sider

lørdag 21. april 2012

Brudebuketten

Når valget av blomsterbukett skulle tas, valgte jeg [Blomsterstua i Sandvika] til å lage min brudebukett, og resten av blomstene til bryllupet, som du ser [her]. Og jeg skulle ikke angre et sekund...


Jeg hadde lett lenge på nettet etter den perfekte inspirasjonen, og tok med meg alt av bilder og fargereferanser. Her skulle ingenting være opp til tilfeldighetene. Uken før bryllupet hadde blomsterdekoratøren kjøpt inn flere alternativer på hortensiaen og rosene jeg ønsket meg. Her var det bare å velge fritt. Jeg kunne ikke blitt mer fornøyd med resultatet. Anbefalles!


Under fotografering med [fotograf Andreas Eriksson] forvillet en skjønn bie seg opp i buketten.



Herligheten avdekkes under forberedelsene. LOVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar